מאהבת פרטית ותרבות הספרות


Notice: Undefined index: aff1_banner_url_1 in /home/computerlaunch/public_html/wp-content/plugins/pmthemes-adm/inc/functions.php on line 349

Notice: Undefined index: aff2_banner_url_1 in /home/computerlaunch/public_html/wp-content/plugins/pmthemes-adm/inc/functions.php on line 419
Title

הרעיון של פרטיות בחדר השינה במרחב הציבורי סותר בזמן שהתקשורת הופכת מאוד פולשנית ופולשנית.

שטוקהולם צופה את ההתפתחות הזו, שטוקהולם מקבלת את האוהבים עם דירות דיסקרטיות עם לוקרים מזהים. דירה מרווחת מחוץ לעיר היקרה עם מיטה מיוחדת ואיכותית למי שלא רוצה לדאוג לשכנים חטטנים ברמות הרעש.נקי, נערות ליווי בעכו ללא קול ומזרן נוח להפליא, מושלם לשימוש המיועד שלו – פרטיות.

מטבחון מעוצב היטב המספק אמצעים להכנת תה וקפה כך שלעולם אין שום תירוץ לעזוב את הדירה ולברוח חזרה לעולם הסיוט של המציאות!

האם אי פעם רצית שיהיה לך מקום פרטי בבייג'ינג אבל לגור עם שכר דירה משתלם? אתה לא לבד.

לפני כמה ימים הוצבו בחוץ כמה שלטים עם "דירות דיסקרטיות", וכוונת הבעלים ברורה מאוד: אין שכירות לטווח ארוך ושכירות לפי שעה.תעשיית הבידור החדשה התפתחה באופן אקספוננציאלי בבייג'ין ואנשים רבים מהדור הצעיר רדפו אחר חלומות התהילה שלהם כל הדרך לבייג'ינג כתמיכה בעסק העצום הזה.

הטרנד הזה יימשך בעשור הזה וגם אם הם לא ממש רוצים להודות בכך, גם בעלי הבית לכאורה מתרגלים לטרנד הזה.חלק מבעלי הבתים השכירו את חדרי השינה או המטבחים שלהם לפני שהמקוון סיפק מידע על שירותי ליסינג לטווח קצר הגיע אליהם תחילה.

על פי ההבנה של מקורבים בטכנולוגיית האינטרנט, דירות דיסקרטיות בצפון נתח השוק של מידע אינטרנט הולך וגדל באופן ניכר בין כל מיני פרסומים.ההיבטים המשפטיים נותרו דומיננטיים, אך ניתן לאשר מחדש פרסום ספרים דרך החנות הפיזית באופן רציף.

אני מריח את הסדינים הריחניים שלך בזמן שאני ואלס על המדרגות,

חדר השינה מזוגג באור ירח.

תרקוד דרך חלומות הנייר והמילים שלך משוחררות

כמו פרחים שנפתחו, כמו מוות מפחד ואומר לי ברכות

(Li-Young Lê)

דירות פרטיות היו פעם אסורות על פי המנהג, אך כעת הן עשויות לייצג תחייה של ימי התהילה שלפני הקומוניזם.חבויים בדיסקרטיות במתחמי דירות דיסקרטיים בבייג'ינג העירונית, שנגחאי או גואנגג'ואו, הם נגישים לעתים קרובות באמצעות כניסת מפתח כרטיס או מערכת דלתות השומרת על אבטחה. עבור התושבים, חללים אלה נחשבים למקלטים של בית ומילוט. חיי הבית נפרשים מאחורי קירות הדירה: סירי בישול מתאמצים מדי לילה לחלק אטריות לצבא של ילדיהם הרעבים; מטריות שנרכשו לאחרונה עם פסים סגולים עומדות לתשומת לב בחצר; מראות מפנקים את עצמם בהשתקפויות גסות (Sui).

Title