יתרונות עיסוי טנטרה


Notice: Undefined index: aff1_banner_url_1 in /home/computerlaunch/public_html/wp-content/plugins/pmthemes-adm/inc/functions.php on line 349

Notice: Undefined index: aff2_banner_url_1 in /home/computerlaunch/public_html/wp-content/plugins/pmthemes-adm/inc/functions.php on line 419
Title

מפגשי עיסוי חושני אורכים כ-60 דקות וכוללים עיסוי של כל האדם.

על פי מחקרים אחרונים, סוג זה של עיסוי הוכח כיעיל יותר מטיפולים כגון פסיכותרפיה, יוגה או מדיטציה. זה עוזר לנשים בפוריות שלהן, לגברים עם הפרעות זיקפה ולשני המינים עם שינויים במצב הרוח וכאבי ראש.

יש לו גם אפקט חימום על מערכת החיסון שלא ניתן להשיג בשום שיטת הרפיה אחרת. זה עוזר לאנשים למנוע סוכרת מסוג II למשל, אבל במקביל זה לא מפחית את הרגישות לאינסולין כמו שעושים טיפולי חום.

בהשוואה לסוגי עיסוי אחרים, הדגש העיקרי של הטנטרה הוא על שיקום והרמוניה דרך מסלולים אנרגטיים בגוף. זה אוסף יותר אנרגיה מאיברי המין מאשר כל סוג אחר של טיפול הרפיה יכול להציע מבלי להתערב בדימוי עצמי של איברי המין או בעיות קונפליקטים.

עיסוי טנטרה הוא סוג של עיסוי חושני המבוסס על הנוהג ההודי הילידים. זה לא רק על עוררות, אם כי זה בהחלט יביא גם לזה. המטרה של עיסוי טנטרי היא איזון אנרגיה, או צ’י כדי לקדם ריפוי בכל הרמות.

היתרונות המפורטים להלן אמורים לתת לך מושג למה אתה יכול לצפות לאחר קבלת עיסוי טנטרי:

-שחרור מתח ומתח הקשורים להורמונים

-שיפור זרימת הדם ותפקוד מערכת הלימפה

-הגברת רמות הדופמין והסרוטונין במוח

-לקדם דפוסי שינה טובים יותר

– שחרור אנדורפינים ואפינפרין כדי להקל על כאבים – כולל כאבי ראש, כאבי גב והתכווצויות

טנטרה היא סוג של עיסוי נפש, גוף ורוח המכבד ומשקף את הגישה ההוליסטית והטקסית שהיא מגלמת.

הוא מעודד מודעות חושנית מבפנים והנאה הדדית בין בני הזוג, כמו גם הרמוניזציה וריפוי לכל המשתתפים.

זאת על ידי גירוי מסלולי האנרגיה של הגוף (הידועים כ’צ’אקרות’), שחרור חסימות מיניות והחזרת החיוניות הפיזית.

התרגול מקורו בפולחן הטנטרי בהינדואיזם, בודהיזם ובג’ייניזם, אך כעת הוא הגיע לפופולריות רחבה ביותר בקרב הדיוטות ברחבי העולם.

עיסוי טנטרה יכול לסייע בהורדת לחץ הדם תוך הגברת שונות קצב הלב (HRV) לאורך זמן – מה שעוזר להתמודד עם רמות מתח נפשי ופיזי גבוהות בחיינו האישיים כיום.

מחקרים רבים בוצעו כדי לחקור את ההשפעות המיטיבות ארוכות הטווח של עיסוי טנטרה, עם תוצאות ראשוניות מעניינות שהושגו הקשורות להפחתת מתח (ירידה של 40% לאחר ארבע שעות), מצב רוח ירוד (שיפור של 68%).

עיסוי טנטרה הוא הקדום ביותר מכל טכניקות העיסוי. במשך מאות שנים, מתרגלים השתמשו בו עבור היתרונות המרפאים שלו הן לגוף והן לנפש.

לפי Tantrikas, עיסוי טנטרי פותח את כל הצ’אקרות (מילה בסנסקריט שמשמעותה ‘גלגל’) בגוף.

הוא מתמקד באזורים הארוגניים של גברים ונשים כאחד, שלא כמו כל טכניקה אחרת בהיסטוריה.

קלידוסקופ של משיכות עיסוי כמו פנטזיות יפות כי טנטרה מאמינה שאנרגיה מינית היא אחת האנרגיות החזקות ביותר של החיים.

עיסוי טנטרה, המכונה גם עיסוי טנטרי, הוא סוג של מגע חושני שמטרתו למקסם את המודעות החווייתית או הכוללת של הגוף. סוג זה של עיסוי כולל בדרך כלל איזון צ’אקרה וטכניקות אחרות להשגת מצב של אושר.

כמה מהיתרונות שמציעים סוגים אלה של עיסויים הם הבאים:

– מפחית חרדה

– מספק בהירות במחשבה – מעודד חקירה עצמית – מספק איזון, משפר ירידה ברמות לחץ הדם, משפר את זרימת הצ’י, מפחית את רמות העייפות

– משפר כאבי גב תחתון ומספק הקלה בבעיות מיניות.

עיסוי טנטרי הוא צורה עתיקה של טיפול או ריפוי הודי. זה מעורר חיבור מיסטי בין שני אנשים מתוך כוונה שהאנרגיות שלהם יתיישרו ויהפכו למועילות הדדיות.

עיסויי שמן טנטרה עובדים בגלל אופיו המרגיע. אתה תרגיש יותר נינוח, הגוף והנפש שלך הופכים קלים יותר ומכיוון שהוא מחזיר את האיזון, אתה מרגיש מחודש גם לאחר הפגישה הראשונה של העיסוי.

Title